torsdag 22 augusti 2013

Brillor

När jag gick i 5:an fick jag mina första glasögon och
mina första bågar var inte alltför snygga..
Då fanns det inte lika mycket att välja på som idag.
 
Genom åren har det blivit några bågar
och så har efteråt har jag ruskat på huvudet och undrat vad jag
har haft för smak men det är ju så
att även bland glasögon så ändras ju modet.
 
Jag använder mestadels linser eftersom det är lättsammast i jobbet men glasögon
är ju dessutom en assecoar tycker jag.
 
I april köpte jag ett par skitsnygga bågar som påminde om de jag hade innan
men nu vågade jag ta ett par färgade.
Förra veckan skulle jag bara in till optikern för att köpa linsvätska
men...
Mitt framför mig hängde ett par skitsnygga bågar som det stod
Anna-Karin på ;-)
 
Tänkte ut en plan och for hem till maken som utan krusiduller sa: Köp
Tackarrr !!
 
Och igår hämtade jag dom.
Superdupernöjd med båda paren !!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar