måndag 23 september 2013

Bra dagar

Sist jag skrev skulle jag iväg på middag och bli avtackad
eller välkomnad (igen) .. ;-)
 
Den här fina lampan fick jag av mina härliga kollegor:
Vi hade en toppenkväll med god mat och dryck,
mycket surr och många skratt.
Härliga tjejer jag får spendera dagarna med !!
 
Den helgen var det jakt så mina killar drog iväg tidigt
på lördagen men dessvärre så höll sig älgarna undan den dagen.
 
På söndagen styckade de kött och frysen fylldes här hemma :-)
 
I veckan har det varit full fart med jobb, step-up, spinning,
2 utvecklingssamtal, läxläsning och hockeyträningar.
 
Dessutom har min fina mormor fyllt år också.
97 år !!
 
I lördagskväll blev jag och maken på tu man hand för barnen sov borta.
Det blev en myskväll med gott vin, soffläge och så laddade vi hem
Jill på tv:n.
 
Måste bara säga att jag mår så otroligt bra och den känslan är oslagbar.
Livet är fullgrett just nu <3 !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar