söndag 17 april 2011

Adjö helg

Den här helgen har jag fått mycket gjort trots att jag bara haft ledigt i 2 dagar.

Började även den här morgonen med en torv och brorunda. Känns så skönt att vara igång med promenaderna igen. Inte blir det sämre av att jag minskat 11 kilo i vikt heller. Bättre både för kroppen, hälsan och självförtroendet. Men än är jag inte klar.


Anton och Emma har varit med kompisar idag och sen var de på bio.


I helgen har jag fått veta att något spännande kommer att hända en vän imorgon. Håller tummarna!


Har även en vän som har det jobbigt nu då en av hennes närmaste drabbats av sjukdom. Håller tummarna även där.. !!


Ikväll hade jag en dotter som verkligen HATADE mig och anledningen var så bagatellartad från början så det var skrattretande. Jag fick höra så mycket dumt från henne så hjärtat blödde. Jag grät och hon grät. Till slut så nådde vi fram till varann så pass så vi kunde prata om problemet. Som vanligt löste det sig men fy fan vad dåligt jag mådde. Det gjorde även Emma och vi frågade oss varför det bli så här mellan oss. Vi är som 2 magneter som stöts bort från varann lika väl som att vi dras till varann.


Älskade Emma, tack för att du finns och att du är JUST den du är !!!!


Mor och dotter- så lika på alla sätt...


Jag är nog inte så dum trots allt... Teckning från -08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar