tisdag 26 april 2011

Trött men nöjd

Idag har jag hållt igång sen arla morgonstund.
Nja, kanske inte riktigt så tidigt men nästan.
Linda ringde vid 9.30 och ville ut och gå så jag bytte om och avverkade bro och torvrundan.
Anton och Walter hängde med. Stora killen på cykel och den lille i vagn.

När jag kom hem så satte jag igång med veckans lista och jag är nöjd över vad jag fått gjort.
Kolla här:
* Kratta gården = KLART
* Sätta upp studsmattan = KLART
* Olja in altanen och plocka fram möbler och dyligt
* Putsa fönster och byta gardiner = KLART i sovrum, matrum, kök
* Måla en vägg i Emmas rum
* Måla en soffa
* Motionera varje dag = KLART 9 km promenad+100 hopp på studsmattan
* Umgås med familj,släkt och vänner = KLART
* Fira en 13-åring !!

Nu blir det soffläge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar